יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

חזרה לשגרה והבטחה של חורף


זהו, נגמרו החגים והחגיגות והחופשים והצורך להיות צוות הווי ובידור לילדים, חוזרים לשיגרה.
האמת, דווקא נהנתי בחופש עם הילדודים, הקטן היה בחופש רק יום אחד (למה לא מאמצים זאת במערכת החינוך- אין לי מושג) והגדול היה די עסוק במהלך כל החופש, כך שיכולתי להמשיך כמעט כרגיל בעיסוקי.

בשבת הקרובה היינו אמורים לצאת לטיול משפחות, מה שלא נראה לי שיתממש עקב הבטחות על מזג אויר סוער (כמה אני אוהבת..) אז התחלתי לחשוב מה אפשר לעשות עם הילדים כדי להעביר שבת נעימה ובכלל ערבים חביבים.
בזמן האחרון משמיעים יותר ויותר את יגאל בשן- אני התחלתי להתמכר כבר יומיים ברציפות אני שומעת פליליסטים שלו ביוטיוב- אחלה שירים, וגם מתקופת הופה היי- מה שהקפיץ אותי לשיר הילדים:" השירים המשחקים איפה הם עכשיו..."
מי אמר שכשגדולים צריך להפסיק לשחק? איפה זה כתוב?
עם הזמן הפכנו לרציניים- אבל צריך וחשוב לשמור על הילדות גם כשהופכים להורים וסבאים, זה שומר על הנפש ועל פנים מחייכות.

אז בגלל כל אלו החלטתי למצוא תעסוקה גם לערבים הקרים וגם לשבת הגשומה שבדרך.
אחד הרעיונות היה לשחק קלאס, עכשיו איך בדיוק אפשר לשחק קלאס בבית?
הנה ככה:



















עוד משחק שנשכח כבר היה איקס-מיקס-דריקס, שעכשיו נראה גם נהדר:


תודו שהכבסים הללו חמודות ביותר.











יש עוד המון משחקים שאפשר לשחק, משחקי קלפים שונים, אבל אצלנו רץ עכשיו חזק המשחק של שיווי המשקל:

בקיצור- יש מה לעשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה